zaterdag 5 november 2011

Proost

Gisteren waren we uitgenodigd door onze zoon om te konen eten.

Voordat we vertrekken moet ik eerst nog de griepprik laten zetten.
Tussen 4 en 5 uur is iedereen waarvan de achternaam begint van a t/m k. Dus op naar de dokterspraktijk.
Natuurlijk is het druk. De patiƫnten zijn in grote getallen op komen draven. Voor de artsen en assistentes is het lopende band werk, het loopt op rolletjes. Na 10 minuten sta ik alweer buiten. Dan komt het grootste probleem van dit doktersbezoek: het proberen van de parkeerplaats af te komen.
Natuurlijk heeft de dokter in een spier geprikt, mijn arm is dik aan het worden.

Op naar Het gezin van onze zoon.
Voor de kleinzonen hebben we uit Barcelona voetbalshirts meegebracht. Thijs is helemaal trots met het shirt van de "beste voetballer van de wereld" , Messi. Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe deze er uit ziet!?

Samen met schoondochter en Thijs wordt het eten bereid. Lekkere taco's.
Met als toetje "proost", helemaal alleen door Thijs (3 jaar) klaargemaakt.
Recept: je maakt wat bananen klein, daarbij doe je nog meer fruit dat je nog hebt liggen (of een potje) en een rest yoghurt. Dan maak je daar met de blender een gietbaar prakje van. Dit schenk je uit in glazen en proost....
Lekker joh!

Geen opmerkingen: