donderdag 16 februari 2012

Ongeluk!

Nietsvermoedend ging ik vanmorgen op weg naar een winkel waar ze een balans-opruiming aangekondigd hadden. Eetkamerstoelen vanaf €19,00. Kijken is nog geen kopen, dus ..
Omdat Veldhoven nog steeds een uitvalsweg mist door afsluiting moest ik een alternatieve route nemen door een industriegebied. Onbekende weg, dus ik reed rustig.
Ineens komt er van links een vrachtwagen de weg opdraaien. Ik zie aan het rijden dat de chauffeur me niet heeft opgemerkt. Ik probeer uit te wijek en te remmen, maar helaas.
Hij raakt me aan de linkerkant. Gelukkig geen lichamelijk letsel! Maar mijn mooie nieuwe auto, links flink gebutst, spiegel aan gort en ik ontzettend geschrokken.


-


Wat moet je doen na een aanrijding? Geen idee, dus de verzekering maar gebeld. Met een kapotte linkerspiegel mag je niet rijden. Dat heb ik nooit geweten! Dus er moest een sleepbedrijf komen. Deze was er binnen een half uur. Met de auto achterop getakeld naar de garage.


Daar stond een vervangende auto klaar, een oud beestje maar alla. Nu maar afwachten hoe lang het duurt voor mijn autootje weer helemaal "nieuw" is!
Een hele dag verloren omdat iemand anders niet oplet! En natuurlijk een heleboel ongemak.

1 opmerking:

Dorien zei

Maar gelukkig dat het "maar" blikschade is.