zaterdag 12 oktober 2013

Inhaalslag

Het is al even geleden dat ik iets op het blog heb geschreven.
Ik zal het maar wijten aan de drukte op mijn werk.
Met mijn assistent die op vakantie was met haar gezin vanwege hun 25 jarig huwelijk.
En onze alleskunner die met griep op bed lag.
Waardoor de werkzaamheden vaak op mijn neer kwamen.
Ik was 's-avonds afgepeigerd.
Tussendoor ook nog moeten argumenteren waarom ik een bevordering aangevraagd heb.
Een conrector moeten vervangen op een paar vergaderingen enzovoort.

Maar dan nu een paar dingen die ik toch wil vermelden.

Die bevordering gaat in per 1 januari, naar mijn mening heb ik die echt verdiend en dekt het mijn huidige werkzaamheden.

De zieke en vakantieganger zijn weer present sinds eergisteren.

Donderdagavond zijn we met 7 vrouwen naar een voorstelling geweest van Vuile huichelaar.
Een show van 2 vrouwen die de dagelijkse dingen hilarisch voor het voetlicht brengen.
En meteen een meezing gebeuren.
We hebben buikpijn van het lachen gehad.
Er zaten 3 mannen in de zaal.
Die hebben het moeten bezuren.





Vrijdag was de laatste dag van onze rector.
Hij gaat met pensioen, vervroegd pensioen met zijn 62 jaar.
Dat kan mits je er voor gespaard hebt of een regeling hebt getroffen.
Hij werd gevierd in de middag.
Er waren, buiten het eigen personeel, veel gasten.
De overige schoolleiders uit Eindhoven en verre omstreken.
De "bazen" van het hoofdbureau.
Relaties, ouders, leerlingen, die laatsten gelukkig niet allemaal maar een afvaardiging ervan.
Mijn taak daarin was netwerken, zorgen dat ieder het naar zijn zin had, veel vragen beantwoorden over de stand van zaken van de fusie enzovoort.
Het werd weer laat voordat ik naar huis kon.
Door de drukte ben ik natuurlijk weer vergeten foto's te maken.

Maar nu heb ik een weekje vakantie om uit te rusten.
Op een dag na dat er toch gewerkt moet worden, thuis via het web!