vrijdag 11 januari 2013

Webwinkelen

Er wordt de laatste tijd veel geklaagd door de detailhandel dat de klanten niets kopen.
Men komt in de winkel kijken en passen, maar niet kopen.
Vervolgens wordt op internet gezocht naar hetzelfde artikel voor een lagere prijs dan dat er in de winkel voor gevraagd wordt.
Logisch, wij Nederlanders, wie bien zunig!
Iedereen moet in deze tijd op de kleintjes letten.
Maar van de andere kant Is het jammer dat de winkels het door deze manier steeds moeilijker krijgen.
Zij moeten voldoende omzet halen om de huur te kunnen betalen en hun personeel als ze dat nog hebben.
Het gevolg daarvan is dat er panden leeg komen te staan.
Een ander gevolg is dat spullen voor een prikje te koop worden aangeboden.
Zo kocht ik een paar laarzen voor €15.

Toch heeft het kopen via webshops ook nog een paar andere voordelen.
Je hoeft de deur niet uit om iets te zoeken.
De spullen die je besteld worden thuis bezorgd, vaak al de volgende dag.
Je kunt op je gemak passen.
Is het niet goed, dan kun je het retourneren.
Makkelijk dus.

Ik ben ook gezwicht!
2 Jurkjes besteld, gepast en gekocht!
Ik heb afbeeldingen toegevoegd.
Welliswaar ben ik niet zo slank als het model, maar de jurkjes staan leuk.
Ik kan weer vooruit voorlopig.








Geen opmerkingen: