zaterdag 9 maart 2013

Bloemstuk


Maandag zijn de aanmeldingen van nieuwe leerlingen op de Voortgezet Onderwijs scholen.
Zij en hun ouders worden dan bij binnenkomst ontvangen.
Meestal staat er dan een lid van de directie of administratie om ze de weg te wijzen.
Ook staat er een plant om de zaak wat "cachet" te geven.
Niet dat dat nodig is, de school is fleurig genoeg.
Maar toch ....
Wat er nog staat komt een beetje zielig over.

Dus heb ik het op me genomen om iets nieuws te kopen.

Dat valt nog niet mee.
Er moet overal rekening mee gehouden worden.
Moet passen bij de inrichting.
Niet te kleurig.
Niet te klein.
Makkelijk in de verzorging.
Tilbaar.

En als je dan bij de bloemisten komt is er heel veel keus.

Vorm van pot?
Kleur?
Wat moet er in?
























Uiteindelijk heb ik maar wat laten maken aan de hand van de opgave.
Zwart, grijs of paars.



Zie hier het resultaat.
Nog wel in cellofaan, want ik moet het maandag nog naar school vervoeren.




Ik ben benieuwd wat ze er van vinden.

Geen opmerkingen: