woensdag 5 februari 2014

Klussen

Als je een ander huis koopt wil je dat aanpassen naar je eigen wensen.
Dus moet er geklust worden.
Na school moet er ook tijd zijn om te spelen.
Dat kan heel fijn in een nog bijna lege kamer.
Je hebt dan de ruimte.




Helpen met de trap schoonmaken is ook leuk.




Fijn dat het dichtbij is.
Dat is handig met allerlei dingen.
De kids kunnen bij ons slapen zodat de ouders kunnen klussen.
Het schiet al op.
De zolder is geverfd op de ramen en de plinten na.
Daar kan laminaat gelegd worden.
Het trapgat naar de zolder is ook klaar.

Nu is de verdieping aan de beurt.
De wasbak in de kamer die van Jip wordt is er af.
Daar moest nog even een loodgieter aan te pas komen.
De gaten gevuld, de kozijnen geschuurd.
Alles is afgeplakt en klaar om geschilderd te worden.

Morgen is er weer een dag.

Vandaag kreeg ik van mijn werk de vraag of ik een excursie wil begeleiden april.
Naar Catania op Siciliƫ.
Er gaan maar 9 leerlingen mee, allemaal meisjes.
En nog een begeleider, een docent.
Leuk toch?
Ik zal me maar gaan inlezen.
Ik ben benieuwd naar het programma.




1 opmerking:

Mormorsweb.blogspot.com zei

Als je geen tijd hebt, dan kunnen we altijd nog ruilen. Da ga ik wel mee naar Sicilie. Moet een prachtig eiland zijn, zei een van mijn vrienden :-)