maandag 23 januari 2012

Kantoorplanten 2

De administratie is opgefleurd door een paar planten. Daar zou ik foto's van maken.
Met het bloggen op een i-pad kun je geen foto's tussen de tekst zetten, je kunt ze alleen onderaan toevoegen.
Nu mijn fototoestel teruggevonden is heb ik er meteen een paar gemaakt.
Er staan hier ook vazen met bloemen. Normaal staan die er niet, het is een overblijfsel van de open dag, gisteren.
De eerste foto is van halfweg achter naar voor genomen, ongeveer vanuit mijn werkplek. De tweede vanuit voor naar achter, net voor de deur rechts staat mijn bureau. Er zijn 2 werkeilanden met ieder 3 werkplekken, waarvan 2 werkplekken veel bezet zijn. Dan is er voor in de ruimte de plek van de receptioniste en achterin die van de roostermaker. Onze polici is dat de bureau's zo leeg mogelijk moeten zijn als je werktijd er op zit. Omdat de wanden rondom van glas zijn en we dus volop inkijk hebben, moet het niet rommelig overkomen. Bovendien werk je prettiger met ruimte op je bureau.

Geen opmerkingen: