maandag 9 januari 2012

Kantoorplanten

Op de eerste dag na een vakantie van 2 weken zien de planten op kantoor er wel heel zielig uit. De verwarming is uit geweest en ze hebben geen water gehad. Omdat de open dag er aan zit te komen wordt op ons maandagochtendoverleg snel besloten om nieuwe planten te kopen.
Aangezien ik het op dat moment het best gemist kan worden aan mij de taak om planten te gaan kopen. Dus rijd ik naar Ikea. Deze winkel is het dichtste bij en er is een actie: kerstboom er uit, kamerplant er in!
Ikea Eindhoven is pas uitgebreid met een overdekte parkeergarage en 750m* vloeroppervlak. Deze extra winkelruimte wordt op dit moment opnieuw ingericht. Gevolg: alles staat ergens anders, de route is veranderd, en de looproute lijkt wel verdubbelt. Maar uiteindelijk ben ik wel geslaagd! Ik heb in mijn autootje 3 grote en een iets kleinere plant kunnen stouwen. Ze staan te pronken in onze kantoorruimte. Zodra ik een fototoestel tot mijn beschikking heb zal ik het vastleggen.

Geen opmerkingen: