donderdag 22 maart 2012

Jong en oud

Zoals een paar dagen geleden afgesproken was ik vanmorgen onderweg naar mijn moeder. Ik was nog maar net de straat uit of dochter belt of ze mee kon. Dus ben ik omgedraaid en hebben we de kinderen, met toebehoren, in mijn auto gezet.
Bij overgrootmoeder aangekomen moest er natuurlijk weer van alles op de computer aangepast worden. Zoals een foto van de zussen downloaden en in een album zetten.


De oudste is 90, de jongste 80 of zo. Nog altijd hebben ze een zussendag als een van hen verjaart. Er ontbreekt er nog een maar die zal er de volgende keer vast weer bij zijn.
Ondertussen zit kleindochter niet stil. Ze doet een spelletje op de iphone. Overgrootmoeder vraagt wat voor een apparaat dat is. Als we dat uitleggen wil ze het wel eens zien. Gevolg: kleindochter van 2 jaar legt aan 87 jarige uit hoe een legoapp werkt!


Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren.

1 opmerking:

Dorien zei

leuke foto van Oma en Jip!