dinsdag 13 maart 2012

Over Werk ?

Gisteren, vandaag en morgen zijn de inschrijvingen voor de eerste klassers voor volgend schooljaar. Ik heb dienst op dinsdag. We hopen op een grote toestroom. Maximaal 180 is mogelijk. We zitten nu op 150, dus dat gaatlgoed.
Het is wel stil in het gebouw.
Ik sta beneden en de inschrijvingen zijn op de bovenverdieping. Veel ouders bekijken het gebouw nog een keer op hun gemak nu het rustig is. Vooral de vitrine met foto's van een aantal activiteiten die op school plaatsvinden.
Veel ouders vinden het prettig dat onze school niet zo groot is, de docenten kennen de kinderen,
Het is op het moment niet zo druk dus kan ik deze blog even maken, vanaf mijn iphone. Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien. Nog maar een foto doen van een andere vitrine, die van de sportclinics,




Geen opmerkingen: