donderdag 27 december 2012

Prijs

Een paar dagen geleden zat ik koffie te drinken terwijl de radio aanstond op omroep Brabant
Daar kwam een prijsvraag voorbij op Prijslift.
Je moet dan het antwoord op eenvraag via internet invullen.
Heb je het antwoord goed, dan is er een kansje dat je gebeld wordt en vervolgens live in de uitzending
Nog een aantal vragenmoet beantwoorden.
Bij elk juist antwoord krijg je een grotere prijs.
Antwoord je fout, dan ben je alles kwijt.
Och dacht ik, die zal ik eens een keer invullen.
Tot mijn grote verbazing werd ik gebeld!
Na het beantwoorden van een aantal (makkelijke) vragen heb ik de hoofdprijs gewonnen!
Dat zijn 2 kaartjes voor de "Houdini Experience" van illusionist Hans Klok op
2e Kerstdag om 20:00 uur in het Chasse Theater in Breda.



Dus op naar Breda.
Ingrid gaat mee.
We hebben VIP plaatsen en kunnen alles dus goed volgen.
Er worden inderdaad verschillende illusies te tonele gebracht.
Sommige niet zo goed, andere onverklaarbaar!
Tussendoor zijn er acts van onder andere 2 acrobatische broers (heel goed),
een evenwichtskunstenaar (uitmuntend!) en




een hoelahoepdanseres (niets aan).
De meeste indruk maakt de slotact van Hans Klok zelf.
Door allerlei mensen in een sneltreinvaart te laten verdwijnen en verschijnen.
Het was leuk om een keer gezien te hebben.
Zelf zouden we er geen kaartjes voor kopen en eenmaal gezien is voldoende.


Zelf een stukje bekijken?
Zie onderstaande link.
http://www.youtube.com/watch?v=7KCc6hS070w

1 opmerking:

Mormorsweb.blogspot.com zei

Toch heel leuk om een prijs te winnen!!