zondag 10 februari 2013

Jubileum


Een tijd geleden was ik 25 jaar in dienstvan de overheid.
Dat wordt op school gevierd op de vrijdag voor de carnavalsvakantie.
Alle jubilarissen van dat schooljaar worden dan tegelijkertijd in het zonnetje gezet.
Deze keer waren we met 3.
Een docent heeft 45 jaar voor de klas gestaan.
Dit is een unicum.
De krant en Omroep Brabant vonden dat ook!
Ze zijn hem komen interviewen.
Hij geeft Frans. Met heel veel "joi de vivre".
Zijn klas kwam hem een aubade brengen, in het Frans natuurlijk.



De andere jubilaris is de manager bedrijfsvoering, mijn directe collega.
Voor ons had ons personeel een quiz bedacht, in de trant van 'Ik hou van Holland".
We moesten elk een team kiezen en kregen vragen voorgeschoteld over ons personeel.
Zoals babyfoto's, wie herkent de meeste.
En een spellingsronde, roddel doorgeven en een aantal vragen over de mensen persoonlijk.
Ik heb de quiz met mijn team gewonnen met 13 tegen 9 punten.
Tussendoor werden er tapas geserveerd. Lekker!
De foto's die gemaakt zijn worden opgestuurd.