donderdag 19 september 2013

Model in de dop

Vandaag was een winkeldag.
De kleinkinderen zijn de laatste maanden flink gegroeid en hebben warmere kleren nodig.
Dus ben ik mee naar " de stad" geweest.
Het is met 2 zeer actieve kinderen makkelijker om met 2 volwassenen te zijn.
Er moesten shirts, truien, jassen en schoenen gekocht worden.
We hebben heel wat winkels bezocht.
En natuurlijk moest er ook gepast worden.
De kleindochter vindt dat dat er bij hoort en heeft een eigen willetje.
Als ze het niet mooi vindt dan kun je het beter in de winkel laten hangen.

Van de kleinzoon had ik dat niet verwacht.
Maar hij moet eerst in de spiegel kijken of het mooi is.
En hij bekijkt zichzelf van alle kanten!





En daar neemt hij ook uitgebreid de tijd voor.
Hij had heel wat publiek.
Het is dan ook een komisch gezicht.
Een uk van 2 die zich als volleerd model gedraagt!

Na thuiskomst krijg ik een telefoontje dat mijn auto weer helemaal opgeknapt is en dat ik hem kan komen halen.
Gelukkig maar.
Ik had na 1 dag al genoeg van de leenauto.
Een blauw koekblik.




Dan rij ik toch liever in mijn eigen racewagen.

1 opmerking:

Mormorsweb.blogspot.com zei

Dat wordt nog wat met die jongen :-)

Mijn auto (die dus eigenlijk die van Jørgen is, want hij staat op zijn naam en de KIA op de mijne :-))heeft vandaag een stukje nieuwe uitlaat gekregen. Nu rijd ik weer "stil".