zondag 8 september 2013

Workshop

Vandaag werd ik getrakteerd op een workshop schilderen.
Er waren behoorlijk wat deelnemers, een stuk of 30.



Men had ingeschreven voor verschillende voorwerpen.
Torso beschilderen, vaas beschilderen of doek.
Wij, dochter en ik, hadden het laatste.
Na uitleg en een voorbeeld kiezen, of je eigen inspiratie gebruiken, kon iedereen aan de slag.
Ik heb tips gekregen om de vlakverdeling op te zetten als je vanaf een voorbeeld werkt.
Tussendoor moest je wachten tot de verf droog was.
Er was namelijk maar 1 föhn beschikbaar voor alle deelnemers.





Ondertussen heb ik bijgaande foto's gemaakt.





Thuis heb ik onze kunstwerken afgewerkt met vernis.
Daar vroegen ze er € 3,50 per doek voor.
Dat vond ik nogal overdreven omdat ik thuis een pot daarvoor heb staan.

Zie hier het resultaat.








1 opmerking:

Mormorsweb.blogspot.com zei

WAT EEN LEUK IDÉE EN WAT EEN LEUKE SCHILDERIJTJES.