vrijdag 15 november 2013

Knutselen

Knutselen doe ik graag. In de schaarse vrije tijd die ik heb wil ik graag bezig zijn.
Allerlei verschillende technieken en vaardigheden uitproberen.
Zo heb ik van een paar plankjes een voederhuisje voor de vogels gefabriceerd.







Ook ben ik bezig een jasje te naaien.
Het resultaat zal ik later een keer tonen.
Daarvoor moest ik vandaag een paar knopen kopen.
Het resultaat van mijn breisels en haakwerken hebben jullie al gezien.

Ook op mijn werk komt het wel eens voor dat er geknipt en geplakt moet worden.
Zie hier fotootjes van een deel van ons personeel.
Die moeten op hun dossier komen.
Best een tijdrovend klusje.
Maar het is weer eens iets anders.




Ook opa kan er wat van.
Samen met de kleinzoons een taart maken.
De keuken is dan wel een beetje klein, maar het resultaat mag er zijn.