dinsdag 5 november 2013

Verhuizen

Ik heb al een poos niets op deze blog geschreven.
Bij deze pak ik het weer op.

Het is ontzettend druk op het werk.
Er moet veel overlegd worden in verband met de fusie.
Wat is het beste, welke richting gaan we op, hoe vertel je zaken aan het personeel, enzo voort.
Het neemt veel tijd in beslag.

De andere school komt er bij ons bij.
Tenminste, op onze locatie.
Zij zitten nu in een oud vervallen gebouw en moeten verhuizen.



Maar ....
Ons schoolgebouw is te klein voor het dubbele aantal leerlingen.
Dus wat nu.
Een stuk aanbouwen?
Een verdieping er boven op?
Een nieuw gebouw?
Om dit alles te bekijken zijn er de laatste weken veel mensen konen kijken naar onder andere de staat van het gebouw, het binnenklimaat, de grootte, en wat niet meer!
En al die mensen moeten rondgeleid worden.
De bouwtekeningen inzien.
Willen koffie en een praatje.
Dus dat neemt nogal wat tijd in beslag.
Ook dat stukje heb ik voor een stukje gedaan omdat de directie bezet was en anderen ziek.
Maar het is voor de goede zaak zal ik maar denken.

Omdat onze rector met pensioen is gegaan en is opgevolgd door een van de conrectoren is er een ware verhuizing binnen het managementteam op gang gekomen.
Een aantal hebben een andere kantoorruimte toegewezen gekregen.
Dat betekende dus verhuizen, van het ene kantoor naar het andere.
Gevolg, ze konden een paar dagen niet op hun eigen computer en hebben de mijne gebruikt.
Lastig! Want ook ik moet door met mijn werk.
Gelukkig kon ik op mijn tablet vooruit.

Een andere verhuizing komt er aan.
Dat wordt februari volgend jaar.
Onze dochter met familie is bezig een huis te kopen.
Dat huis staat aan het pleintje bij ons om de hoek, Veldhoven/Mariaplein-16.


De sleutel krijgen ze waarschijnlijk half januari. Dan moet er eerst nog geverfd en geklust worden.
Tenminste, als alles met de bank en notaris geregeld is.


Geen opmerkingen: