vrijdag 5 april 2013

Werk


Weer een week voorbij met veel werkzaamheden.
Meestal heb ik donderdag mijn vrije dag.
Gisteren moest ik echter naar een na- en bijscholingsdag voor personeelszaken op het hoofdbureau.
Dat staat in Tilburg, een beetje centraal ten opzichte van de scholen die er bij horen.




Op alle scholen begint nu de formatie.
Er is bekend hoeveel nieuwe leerlingen konen.
Dus dan kan er gerekend gaan worden hoeveel lessen voor de verschillende vakken nodig zijn.
En vervolgens moet dit verdeeld worden aan het personeel.
Dan zijn er personeelsleden over of tekort.

Ook daarvoor is zo'n bijeenkomst belangrijk.
We wisselen gegevens uit.
Er worden cases besproken.
En er wordt dus volop genetwerkt.

Ik heb er veel van opgestoken en weer wat leuke contacten gelegd.

Vandaag op school heb ik meteen een paar dingen uitgeprobeerd en vast in de week gelegd.
Dus ook al was het mijn vrije dag, het heeft nu al veel opgeleverd.

Geen opmerkingen: