donderdag 27 juni 2013

Kunstwerken

Het is zo druk op mijn werk dat ik 's-avonds te moe ben om van de bank af te komen.
Zelfs vandaag, officieel mijn vrije dag, ben ik gaan werken,
Vandaag moesten de lessen verdeeld worden voor volgend schooljaar.
Het is gisteren bekend geworden hoeveel leerlingen in elke klas zitten en welk vakkenpakket ze hebben gekozen.
Vanaf half negen tot 11 uur stond er en rij docente bij mijn bureau.
Daarna werd het wat rustiger omdat de leerlingen hun rapport op konden komen halen bij hun klassedocent.

Om 4 uur heb ik de schooldeur achter me dicht getrokken.
Morgen is er weer een dag.

Ik de hectiek van de laatste dagen ben ik vergeten te vermelden dat ik nog en paar kunstwerkjes heb gekregen op mijn verjaardag.

Van Jip, 3 jaar.




En van Luc, bijna 2 jaar.





Knap niet waar?


Geen opmerkingen: