dinsdag 18 juni 2013

Ochtendje regelen en middagje ziekenhuis

Vanmorgen maar weer eens gebeld met de vezekering, gebouwbeheer, bouwbedrijf enzovoort. Nu ben ik zover gevorderd dat de expert diede schade op moet nemen me zal bellen voor een afspraak. Tussendoor moest er op mijn werk nog 3 nieuwe docenten worden uitgenodigd en van de zittende docenten de voorlopige lesverdeling gemaakt worden.

Dan vliegt de tijd!




Vroeg in de middag heb ik zelf een afspraak in hetzelfde ziekenhuis als waar ma ligt. Dat is makkelijk, dan kan ik eerst de schone was afgeven. Dan krijg ik een stemonderzoek van ruim een uur. Dan weer even naar ma om een kwartiertje te kletsen. Daarna moet ikme weer melden bij de kno-arts. Uitslag? Over 4 maanden terug komen, ondertussen weer naar de logopedie.


Daarna nog even naar ma om dit te vertellen.


Tante Annie komt ook op bezoek. Net als de arts. Een mooie gelegenheid om een paar vragen te stellen.het veroop is goed. Jammer dat de heup gespoeld moest worden. Het onderbeen is erg dik. Dir moet beter worden door bewegen. Ma zal dus vaker uit bed moeten en gaan lopen. Ze vindt het vervelend om telkens de verpleging te moeten roepen daarvoor. Maar dat is hun werk, dus gewoon doen! Als het goed gaat mag ze vrijdag naar huis.


Op de valreep heb ik nog een afspraak voor ma gemaakt voor morgenmiddag. Dan worden haar oren uitgespoeld. Dus niet bellen tussen 4 en 5 uur.




Dan naar huis om de kleinkinderen bij de gastouders op te halen. Ze logeren een nachtje bij opa en oma.


Thuisgekomen wordt er gebeld over de schade.


Morgenvroeg tussen 9 en 10 uur komt de expert. Ik zal daar dus naar toe moeten. Ik ben benieuwd of het dan de dag daarop gemaakt kan worden. Of de vrijdag?


Ik hoor het wel.


Oh ja, grote broer is op bezoek geweest in het ziekenhuis.


Hij heeft gezegd dat hij zich niet gaat bemoeien met De schade omdat wij er al mee bezig zijn. Makkelijk niet waar?





Geen opmerkingen: