vrijdag 30 december 2011

Foto's

Voorlopig geen foto's!
Ik ben mijn camera kwijt, geen idee hoe of waar. Dinsdagavond had ik hem nog, donderdagochtend miste ik hem. 's-Woensdags ben ik naar allerlei winkels geweest. Gerold? Waarschijnlijk. Maar wat moet een ander met dit ding? Het was al een oud beestje, het klepje waar de batterij in zit wordt op z'n plek gehouden door een elastiekje en het (groene) hoesje is versleten en heel herkenbaar. Op het geheugenkaartje staan nog een boel foto's, gelukkig had ik ze wel al op de computer overgezet.
Nu kan een ander mee genieten van de Vakantie in Barcelona, het 40-jarig jubileum, een verjaardag en Kerst.
Ook foto's met mijn gsm gemaakt kan ik niet gebruiken. Vodafone heeft besloten het abonnement dat ik heb op te heffen. Gevolg: ik kan niet meer mailen of iets overzetten op de computer. Ik mag wel een ander abonnement met korting afsluiten. Jammer alleen dat ik 2 weken moet wachten op het toestel dat ik wil hebben.
Laatste optie is foto's maken met mijn I-pad. Ze worden dan wel wat onduidelijker, maar vooruit, dat moet men dan maar voor lief nemen.

1 opmerking:

Dorien zei

Oj, wat vervelend. Eigenlijk nooit geweten dat je met iPad ook foto's kan maken?